Mira Shchyhyel
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: krakow Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 15:25, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam Państwa,
Niestety z powodu choroby jestem zmuszona odwołać niedzielne zajęcia z
prawa pracy. Zajęcia zostały przeniesione na późniejsze terminy
zjazdów (w kwietniu i czerwcu).
W związku ze zmianą w harmonogramie - proszę przekazać koleżankom i
kolegom następujące informacje:
1. Dla osób, które nie mają wpisów z poprawki z prawa fundacji oraz dla
osób z gr. 3 i 4, które nie zaliczyły prawa pracy: wpisy + poprawka
będą w niedzielę 1 kwietnia o godz. 13.00 w sali B 103 (pokój
wykładowców w budynku B na I piętrze). Wprawdzie to nie jest termin
Państwa zjazdu, ale jeśli ktoś chce oddać indeks do Dziekanatu przed
świętami, to będę na uczelni 1 kwietnia. Sprawa samego wpisu i
przedstawienia karty poprawkowej oraz ewentualnych zgód dziekana na
przywrócenie terminu nie
musi być załatwiana osobiście. Jeśli ktoś dojeżdża, to
"pełnomocnik" z indeksem/kartą/zgodą może przyjść po wpis o
13.00. Natomiast osoby, które mają oceny ndst muszą się zgłosić
osobiście 1 kwietnia.
2. Następnym razem będę na uczelni dopiero 28 kwietnia - więc to jest
JEDYNA szansa na wpis!
3. Wszyscy studenci z gr. 3 i 4 zobowiązani są do przygotowania na 28/29
kwietnia (mamy skumulowane zajęcia!!!) następujących zagadnień:
ROZWIĄZANIE STOSUNKU PRACY PRZEZ PRACODAWCĘ BEZ WYPOWIEDZENIA BEZ WINY
PRACOWNIKA, ROZWIĄZANIE BEZ WYPOWIEDZENIA PRZEZ PRACOWNIKA, URLOPY
WYPOCZYNKOWE (RÓWNIEŻ BEZPŁATNE), WYNAGRODZENIE, UPRAWNIENIA
RODZICIELSKIE!!! Proszę o właściwe podejście do kwestii przygotowania
podanej tematyki, ponieważ weekend 28/29 kwietnia to będzie "weekend
z prawem pracy".
Odpowiedni termin, zważywszy, że to początek "długiego
weekendu".
Mam nadzieję, że nic się już nie zmieni do 1 kwietnia. Bardzo proszę o
przesłanie tych 3 punktów informacyjnych na forum w taki sposób, żeby
wszyscy studenci zostali odpowiednio poinformowani. Gdyby coś się
zmieniło, to pozwolę sobie napisać do Państwa maila.
Pozdrawiam,
Sylwia Sadowskas
Post został pochwalony 0 razy
|
|